onsdag 10. desember 2008

Midjekurve og Oprah

En sak jeg vel ikke har trukket fram her enda er midjekurven som kommer frem på Vektklubb.no - det er jo ikke så ofte man måler midjen (hver 4. uke), så her merker man at ting skjer fra gang til gang :)
Nok en gang kan det se ut som om jeg startet 18/8, men de opplysningene jeg la inn 22/8 ramlet inn i datosystemet på foregående mandag.
Midjen min har krympet fra 128cm til 111cm... en reduksjon på 17 cm - da regner jeg jo med at en del av nedgangen min skyldes at fettet blir borte - jippi! :)


Oprah Winfrey har gått ned i vekt ganske så offentlig, men viser også at på tross av at hun jo vises i media svært ofte er det å holde en stabil vekt ikke direkte enkelt: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=543525
Skulle tro at hun på grunn av sitt TV-arbeid hadde masse motivasjon til å holde vekta, men tydeligvis er hun litt for vant med all offentligheten...

Jeg har jo et håp om at jeg kan holde den vekta jeg til slutt lander på, men mer fordi jeg har endret livsstil... tror ikke jeg hadde klart å holde normal vekt om jeg hadde holdt på med en slankekur. Slik jeg lever nå mener jeg er ganske normalt... er det som er så genialt med Vektklubb.no - muligheten til å gå ned i vekt ved å leve så normalt som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar