tirsdag 23. desember 2008

Ny førjulsrekord på sykkelen

Neida, har ikke vært ute og syklet... holder meg til ergometersykkelen :)
Før fant jeg aldri tid til trim... nå prioriterer jeg trim, selv om jeg egentlig har det travelt - viktig skille i min livsstil.
I dag prioriterte jeg å ta ny rekord i langsykling, og kom meg 7,3 mil avgårde på 2 timer og 21 minutter.
Jeg så på en DVD jeg ikke har sett før som varte ca 2 timer, og svitsja over på litt nyheter på nyhetskanalen etterpå.

Føler nå at jeg fint kan kose meg med ribbe i morgen :)
Ønsker deg som kom innom her en riktig god jul, og et glimrende godt nytt år!

Jeg stikker nok innom her i romjula, og forteller hvordan det går med trimming og sånt... har tro på at det kommer til å gå helt glimrende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar