tirsdag 16. desember 2008

16 uker på Vektklubb

Nå kan vi ha en liten gjettekonkurranse her... ett av disse tre bildene er fra i dag - gjett hvilket :)
For å få større bilde kan du klikke på det, eller eventuelt klikke her.

Er igrunnen fortsatt fornøyd, og selv om jeg nå rusler litt saktere ned i vekt, og har opplevd en liten oppgang siste uke på 300 gram for første gang, så står jeg på videre og vet at jeg blir både sprekere og sunnere - at jeg i tillegg blir slankere er jo en kjekk bonus :)
Nedgangen til nå er 18,5kg... og snart er det jul, det kan bli en morsom utfordring. Julen har for meg som regel vært usedvanlig rolig og uten aktivitet, men sånn blir det bare ikke i år - spennende!

4 kommentarer:

  1. Nå er det stoor forskjell, ja! Kjempebra jobba gjennom disse ukene, Duden! Stå på videre.

    Tonio

    SvarSlett
  2. Wow! Det synes virkelig! Bravo :D

    SvarSlett
  3. Fantastisk artig, Duden!

    Du er bare kjempeflink!!!

    SvarSlett
  4. Takker Tonio, Fræsa og Berta for koselige kommentarer :)
    Moro at det er mulig å få såpass forskjell på 16 uker :) Gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett