mandag 22. desember 2008

Julegave til meg selv

I dag har jeg vært med på Vektklubb.no i ganske nøyaktig 4 måneder, og ble usedvanlig glad da vekta blunket mot meg med 107,8kg.
Da klarte jeg å runde "20kg ned bautaen" før jul, og er halvveis i min nedgang - det er vel en av de beste julegavene jeg kunne gitt meg selv. Etter "planen" som er laget for meg og min nedgang på Vektklubb skulle jeg være der jeg er nå mot slutten av februar. De har nok ikke regnet med 4-5 treningsøkter per uke tror jeg... eller at man ikke spiser opp alle tildelte kalorier...
Jeg er ikke for at man skal spise lite, men jeg har jo fått 2490kcal per dag, og er mett og glad med ca 2000 per dag... ser ikke da noen veldig god grunn for å hive i meg de siste kaloriene :)

Nå er det ganske straks jul... og målet for jula er å klare å holde vekta under 108kg når datoen viser 5/1-2009 - er ganske spent på det altså, for jula byr på mye godt som har veldig mange kalorier i seg. Er også en utfordring å få lurt inn trening i juledagene. Blir rett og slett spennende!

1 kommentar:

  1. Det er bare såååå kjempebra jobba, Duden!
    20 kilo er en bragd!

    Alle vi sterkingene er så stolte av deg!

    Lykke til de neste 20!

    SvarSlett