fredag 5. juni 2009

Kjøpt meg en racersykkel

Jeg har aldri noensinne i mitt liv eid en racersykkel, og har vel knapt nok noen gang syklet på en. Jo, forresten, da jeg gikk på ungdomsskolen husker jeg en kamerat som hadde en jeg såvidt fikk prøve.


Nå har jeg altså gått hen og kjøpt meg en... den ser sånn ut:

Det er en Hard Rocx (Road Race) Equilibrium RRc - 2008 modell som var noe nedsatt på pris.

Litt kjedelig at det regnet akkurat da jeg skulle sykle den hjem, for skulle jo gjerne testet den litt mer enn 1,5 mil... ganske annerledes følelse i forhold til å sykle på hybriden... gikk også en del fortere i "roligere" partier (altså på flatmark, og nedover).

Blir rett og slett spennende å prøve denne mer fremover!!! Gleder meg! Har en mistanke om at det blir noen ritt på meg neste år... litt Bukkene Bruse og sånt som jeg kanskje kan klare å trene meg opp til å klare :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar