mandag 12. januar 2009

Nye rekorder :)

Forrige uke trente jeg 6 økter, totalt 9 timer og 40 minutter... det er med god margin ny treningsrekord!

Gikk på vekta i dag og den smilte og blunket til meg med 106kg :) Det vil si 2,7kg nedgang fra forrige mandag - så mye nedgang på en uke har jeg ikke opplevd før. Jeg våger å skylde på en kombinasjon av flere ting:
Mer trening enn noen gang før, fornuftig mengde med mat (ikke spist opp treningskaloriene) og troen på at julekiloer som kommer fort på går fort av.
Før jul veide jeg 107,8 - så har jo da gått ned 1,8kg siden 22/12... (det setter ukens nedgang i litt større perspektiv) :)

Et par innlegg lenger ned har jeg skrevet litt om fettforbrenning, og jeg har funnet motstridende meninger om temaet. Jeg holder på å finne ut mer om temaet, og kommer veldig sterkt tilbake med et fyldig og informativt innlegg når jeg selv føler at jeg vet nok om temaet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar