tirsdag 6. januar 2009

Jul og demotivasjon - konkurranse!

Jula var en interessant opplevelse!
Jeg fikk til å trimme, men fikk ikke til å spise fornuftig nok... erfarte at kiloene ganske fort kan komme tilbake om man lar det gli for mye ut...
I dag er jeg igjen der jeg var før jul, og bittelitt under - men merket at det var litt demotiverende å øke i vekt altså! Da er det jo bare superviktig å ikke gi opp, men stå på videre!

Selv om jeg bare er halvveis i nedgangen, har mine 20kg på 4 mnd gjort at jeg er med i kåringen om årets medlem i Vektklubb. Det kan du lese mer om på VG.
Blir naturlig nok glad om du synes jeg fortjener en stemme :)

Ble ganske overrasket da kona mi kom hjem med VG i papirutgaven, for det er ikke ofte jeg er på forsiden av VG altså :) he he - moro!
Det er mange gode kandidater der, og det er god motivasjon i å lese om folk som har fått god uttellling ved å endre livsstil, så selv om du ikke vil bruke tiden til å stemme er artikkelen nyttig og motiverende lesning!

Er nå skikkelig klar for å trene videre, og få flere kilo til å renne av :)
Før orket jeg ikke tanken på trening, nå trives jeg ikke så godt med 2 dager uten trening - føler treningen gir meg energi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar