lørdag 31. januar 2009

En måned av 2009 er over

I dag er det siste dagen i januar... og den siste uka har ikke formet vært såpass ok at jeg har fått trent noe. Føler meg ganske utålmodig, og er lei av å ikke være skikkelig i form - vil trene! Skulle nesten tro noen hadde hjernevasket meg, men det er jo ikke det da. Bare jeg som trives med å trene.


Vekta har ikke akkurat rast av meg denne måneden (sånn rent bortsett fra direkte etter jula, da de ekstra julekiloene ramlet ganske fort av). Så da tenkte jeg at det kunne være litt motiverende for meg selv med noen bilder - så jeg kan se at "ting har jo skjedd" :)


Først et par bilder av meg fra sommeren 2008, dengang jeg veide ca 128kg... brukte buksestørrelse 40 og så mange x'er som mulig foran L'en på overdeler:

Så kommer et bilde kona mi tok i dag, der jeg har på noen klær jeg handlet i går, buksestørrelsen er nå 34, og overdeler kan være L, men trives nok best i romslige XL :)

Skjorta jeg har under genseren er alt for stor, og "blåser opp" genseren, men sånn kan det gå når man nesten ikke har klær som er akkurat passe.

Hva jeg veier nå... tja, det finner jeg jo ut på mandag (veiedagen), men kan vel tippe på ca 105kg.

4 kommentarer:

  1. hurra! du har vært kjempeflink!! skikkelig gøy å se før- og etterbilder... stå på!! frua

    SvarSlett
  2. Dette var stor forandring, ja! Gratulerer! Du er en skikkelig motivasjonsfaktor for oss på vk! Tonio

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Du har gjort en kjempejobb for helsen din, ikke rart du ser fornøyd ut! ønsker deg alt godt i fremtiden!:)

    Klem fra YT!:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer Prestefrua, Tonio og YT!
    Får bare stå på videre for helsa! :)

    SvarSlett