mandag 21. mars 2011

2 vaskebøtter!

Nå vet ikke jeg hvor mange forskjellige størrelser det finnes av vaskebøtter, men de jeg kjenner til rommet ca 10 liter - noe som tilsvarer 10 kilo per vaskebøtte.
Siden oktober har jeg altså fått vekk litt over 20kg

Jeg synes nesten det er litt forunderlig at jeg drasset rundt på 20 kg ekstra uten at jeg nødvendigvis tenkte over at det var tungt! Ikke planer om jeg hadde orka å bære rundt på to fulle vaskebøtter hele dagen!





Da jeg startet viste vekta 115,6kg

I dag lyste 95,2 mot meg.
Fikk en kommentar her i bloggen for en tid tilbake, noe sånt som dette:
"Hvordan kan du vite at vektnedgangen ikke stopper opp?"
Det kunne jeg jo ikke vite da, og det kan jo godt være nedgangen stopper litt opp jo nærmere jeg kommer en slags idealvekt, men hvorfor skal man ha det så skrekkelig travelt??
Så langt har det ihvertfall ikke stoppet opp når man ser de lange linjer, og dette lavkarbogreiene slutter ikke å overraske meg (som i utgangspunktet var ganske skeptisk til hele greiene).

Smiler litt ekstra i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar