fredag 13. august 2010

Rafting ved Evje

Da jeg la inn forrige innlegg nevnte jeg såvidt i en setning at jeg tidligere på dagen hadde vært på Evje og raftet, og så sa jeg ikke så mye mer om det.
Du fikk kanskje inntrykk av at rafting er en hverdagslig hendelse for meg, men det var aller første gang.
Det var oppstartsdagen for pedagogisk personale på Drottningborg, og alle i personalet på Drottningborg kunne være med til Evje og rafte, eller ta en guidet tur i gruvene. Troll Aktiv AS på Evje sto for organisering + gjennomføring av raftingen, og de kan anbefales!

Jeg var noe skeptisk til kaldt elvevann, store "bølger" og sjøsjuke, og litt andre småtterier, men alt skal jo prøves... Det viste seg å være veldig moro, og det føltes ikke så "ille" som det kan se ut som på disse bildene. Båten var svært stabil, og det føltes aldri utrygt - ingen ramlet ut fra noen av båtene, men hadde vi ramlet ut visste vi hva vi skulle gjøre. Moro å kjenne på naturkreftene!!
Her er noen bilder som Troll Aktiv sin fotograf knipset, og jeg har plukket ut de som var av båten jeg var med i...
Det er mulig å klikke på slideshowet for å få opp bildene i større utgaver, og da kan du også noe enklere styre farten på bildebyttene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar