onsdag 11. august 2010

En ny begynnelse

Uansett hva som måtte skje i ditt liv, så har du muligheten til å begynne på nytt...
Mandag 9/8 veide jeg meg, og smilte ikke av de tallene som sto på vekta... 115,7kg er mye mer enn jeg er komfortabel med.
Hvordan kom kiloene tilbake? - noen feil valg i kosthold, og ALT for lite trening.
Bakgrunnen for feil valg i kosthold og ALT for lite trening er sammensatt, men jeg vet alle grunnene selv.

Snart har jeg bursdag (nesten en måned igjen), og dermed har jeg kjøpt meg "ekstra motivasjon i en boks" for en gadgetfreak som meg. Rett og slett en Garmin Edge 705 sykkel GPS treningskamerat.


Sånn ser den ut... og jeg fikk den i går (tirsdag 10/8).
I dag var vi på Rafting med jobben, men selv om jeg var trøtt da jeg kom hjem etter en kul dag på Evje måtte jeg jo teste en liten runde med min nye treningskamerat :)
Her er resultatet...
Det blir nok mye mer "sykkelstoff" her fremover :) ... og vekten... ja den vet jeg jo kommer til å reduseres - det er veldig deilig å vite :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar