mandag 1. november 2010

Fra 115,6 til 109,7 på 4 uker :)

Det er rett og slett 5,9 kilo ned... og det merkes! Klær er ikke så trange som de var, og det er lettere å forflytte seg fra A til B og å gjøre det man skal gjøre...
Har hatt det ganske travelt, og har det ganske travelt, så forrige uke ble det bare 1 treningsøkt - kan jo ikke gå glipp av morgenspinningen på tirsdager... men nedgangen fortsetter jevnt og trutt...
Må si jeg liker denne dietten... er jo mett hele tiden - deilig!
Dietten er ikke noe hokus pokus, men skal egentlig bare brukes av folk som meg, som har ganske mye overvekt å få bort... du har sikkert hørt om lavkarbo, og har nok gjort deg dine tanker om det...
Min "variant" er å få i meg så lite karbo som mulig, og det jeg får i meg skal komme fra grønnsaker som vokser over bakken - det krever litt jobb å finne ut av hvor mye karbohydrater ulike ting og tang inneholder - for så å unngå de produktene som har litt mye karbohydrater.
Jeg har brukt denne tabellen for å finne ut av det, men det finnes sikkert kjappere og bedre tabeller med næringsinnhold i matvarer der ute på nett.
Har kuttet helt ut brød, ris, pasta, potet, godteri og sjokolade - og en del andre ting med litt mye karbo.
Kan sikkert komme tilbake med litt mer informasjon senere, om hva som er tankene/teoriene bak den... men vil ikke anbefale noen å bruke denne dietten før man har hatt kontakt med legen sin, for den passer ikke for alle.
Det jeg liker best med denne dietten er at jeg har fått tilbake metthetsfølelsen som jeg ikke har hatt på veldig veldig lenge!

Nå er det bryllup på lørdag, så målet for uken er å ikke gå opp, så får vi se hvordan det går :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar