fredag 24. september 2010

23/9 - ja, jeg løp... jogget... gikk fort... 1,2 mil!

Jeg liker fortsatt ikke jogging, og etter å ha opplevd 1,2 mil er jeg noe usikker på om jeg ønsker veldig sterkt å oppleve det veldig mange flere ganger...
Men jeg hadde så mange sponsorer (53) og ved å løpe disse 12 rundene fikk jeg samlet inn kr 31 200 til en veldig god sak... så det var jo veldig motiverende!
Stemningen under løpet med 140 deltagere var også helt konge! Alle heiet på alle og oppmuntret alle!
Du kan se mange bilder fra løpet her: Drottningborg vgs sine nettsider

Her på bildet under er jeg kommet meg nesten gjennom 8 runder - ganske sliten... men klarte 4 runder til...
Etter løpet var jeg ganske utslitt... hadde ikke mer å gi... så restitusjonen tok sin tid...

1 kommentar:

  1. Correctly in your fine image, and your blog as a whole is nice to read and watch. I like very much your blog. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag on my blog to rise higher and higher. September Sincerely, Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    Ps. Ruotsi päässyt pahasti ohi Norjan

    SvarSlett